Turkish Airlines

Amerikalılara göre sadece İstanbul’a uçuş gerçekleştiren bir havayolu şirketi olan THY, bu algıyı kırarak THY’nin farklı destinasyonlara da gidebildiğini kullanıcılara anlatmayı amaçlıyordu.

Operasyonunu M&C Saatchi İstanbul ajansı ile birlikte yürüttüğümüz projede, Twitter’ın 4 seçenekli Conversational Video reklam ürünü ile kullanıcılara real-time #SuperBowl soruları sorduk, cevap olarak ise THY’nin uçuş gerçekleştirdiği “Cape Town, İstanbul, Dubai, Houston, Delhi, Prag, Roma, Kiev“ gibi destinasyonlardan birini seçmelerini istedik. 19 farklı soru ile kullanıcıların tweet atmalarını sağlayarak, tweet attıktan sonra hazırladığımız web sitesine (itstimetoguest.com) yönlendirip formu dolduran 20 kullanıcıya Business Class bilet hediye edildi.

#SuperBowl sırasında organik olarak Amerika Trend Topic listesine girdiğimiz THY kampanyasında, kullanıcılar tarafından toplam 27.775 adet Conversational Card oluşturuldu. Conversational Card ile etkileşime geçen kullanıcıların %25’i web sitesi linkine tıkladı ve web sitesine yönlendirilen kullanıcıların %9’u form doldurdu. Kampanya sonucunda %49 oranında ekstra “kazanılmış medya” gerçekleşti. 

15.Altın Örümcek Web Ödülleri'nde Sosyal Medya Kategorisi'nde 2.cilik ödülü aldık. 

content_01 content_02 content_03