Geri

Turkish Airlines

Real Time Marketing

Superbowl

Türk Hava Yolları - özellikle Amerikalılar için - sadece İstanbul'a ve İstanbul'dan uçuş sağlayan bir havayolu şirketiydi. Bu algıyı kırmak için Türk Hava Yolları'nın hedefi diğer destinasyonlarını öne çıkarmaktı. 

M&C Saatchi İstanbul ajansıyla birlikte çalıştık ve Twitter'ın Conversational Video Ad aracını kullanarak gerçek zamanlı #superbowl soruları oluşturduk. Cevap seçenekleri THY'nin Cape Town, İstanbul, Dubai, Houston, Delhi, Prag, Roma ve Kiev gibi bazı destinasyonlarının isimlerini taşıyordu. Kullanıcılar 19 farklı soru ile tweet atmaya motive edildi ve sonrasında mikrositemize (itstimetoguest.com) yönlendirildi. Doğru cevap veren ve mikrositede bir form dolduran yirmi kişi bir iş bileti kazandı.

Superbowl sırasında organik olarak ABD Trend Topic Listesine girdik. 27.775 kullanıcı Conversational Cards oluşturdu ve bu kişilerin %25'i mikrositeyi ziyaret etti. Ziyaretçilerin %9'u formu doldurdu. Kampanya beklenenden %49 daha fazla 'kazanılmış' medya yarattı. Rawcut'ın Türk Hava Yolları Superbowl Real-Time Projesi ile Sosyal Medya kategorisinde 2.'lik ödülüne layık görüldüğünü duyurmaktan gurur duyuyoruz.

Daha Az